Sema_28 benim 3. De tuttu aynı merkezde. Yeni hastane demek herşeye yeniden başlamak,yeniden masraf etmek yeniden iğneler kullanmak demek. Allah’ın hakkı 3 tür dedim ve denedim ve bu sefer kendimi kasmadan olursa olur olmazsa ara verip kafamı dinleyeceğim ve hastanemi değiştireceğim dedim. Ve sonuç çok şükür olumlu oldu. Tavsiye ederim eğer ki embriyonuz var ise. Yoksa zaten değiştirin merkezi.