Ab92 6.haftadayız fakat alt karnım yani göbek deliğim altı şişti bile . Annemin de öyle olmuş. Olan var mı ? Normal mi ?
Biranneninumudu Ab92 Bilmiyorum canım ben yeminle 8 aydan sonra kabardım resmen 6 aylık olmasına rağmen bol bisey giyince hic belli olmuyordu 😬
Aysee1123 Ab92 Herkeste bir olmuyor ben 15 inci haftama girdim kiloda almadım karnımda çıkmadı daha öyle. Akşamları yemekten sonra şişiyor sabaha inmiş oluyor yine sadece sabah dümdüz oluyor önceki gibi
Tufan_aras Olabilir canım herkesin farklıdır tabi ki göbeği hiç çıkmayand a var benim ki 2. Gebelik 3 ayı bitirdim 5 aylık gibi karnım ilkinde geç çıkmıştı
ErdAys58 Ab92 Daha erken Canım Bebekden deildir şişkinlik oluyorsa midenin asitinden ondanda olabilir