Mmeleklr2 Merhaba anneler var mı böyle bişey ikinci gebeliğim kimi kız senesi kimi erkek senesi diyor gerçek mi ya
Lilahazalxx Aysee1123 ya bizim burda da geçen sene kız bu sene erkek diyorlar bende oğlum olacağına inandım çok insanlar yüzünden o kadar bi baskı kxksksls
Bir_tirtilannesi Mmeleklr2 benceee kız senesi 🧚🏻♀️ benim kızım olacak 2 görümcemde hamile birinin kızı birinin oğlu oluyor 🙃
Biranneninumudu Hamile kalayım da içimden Mükremin gezgin bile çıksa olur diyormuşum 😂😂😂😂 Şaka yaptım sakın olun 😂
Mervenur_19 Mmeleklr2 çevremde ben dahil 6 kişi hamile ve 2 kişinin erkek 4 kişinin kız 😅 bence kız senesi, sağlıklı olsunlarda 🌺
birannis_ Mmeleklr2 bu sene kız senesi ise bu piyango bana niye vurmadı 🤭 benim erkek bebişim olacak ilk çocuğum da erkekti cok kız geçti kalbimden rabbim bir erkek evladı daha nasip etti 🌸🥰