Kkkkkkkkkmmmmmmm Mhmt1234 insallah erkek olur sizinkide. Benimde kız çocuktan sonra oldu Allah isteyen herkese nasip etsin
Kkkkkkkkkmmmmmmm Gullll2505 düz altın bir zincire altın alyansı takıyorsun uzanıyorsun göbeğinin üstüne biri tutuyor kendidne tutabilirsin. Düz gidip gelirse erkek halka olursa kız
Yenigelin22 Hanhan8 banada bakarmisiniz size zahmet internette yapamadim son adet 10 mart 12.04.2000 doğumluyum
Yenigelin22 Hanhan8 ben mart ayında catlatma ignesi oldum ve nisanın 5 inde hamile oldugumu öğrendim 12. Gündü test yaptim sanırım ikisinin arasi mart olarak sayıyorum ben o zaman hayırlısı olsun inşallah saglikli olsunda kız erkek hic farketmez
Hanhan8 Yenigelin22 aynen öyle bunlar sonuçta ihtimal yakında öğreniriz nasipse gerçekleri 😇 sağlıkla al kucağına
Forever Hanhan8 benim tarihler karışık esasında 17 Mart da doğmuşum ama babam olmadığı için uzun süre geçmiş aradan 26 temmuz tarihine yazmışlar
Hanhan8 Forever esas tarih önemli marta göre baktım erkek gözüküyor bayada olmuş aslında doktorun söylemedimi daha 😊
Forever Hanhan8 kız diyor doktor 🥰 aslında bana tatlı şerbetli ve çikolata ekmek verseler ben hep yerim ama anlamadim hayırlısıyla olsun inşallah ☺️🎈 çok teşekkür ederim 🥰
elifaydinn Kkkkkkkkkmmmmmmm esmeralla ve bir kaç kişi banada erkek tahmininde bulundu benim de kızım oluyor 🌸🧿🧿