Ey-38 Kozlar doktora gittim 23 haftamız bitti 1 haftadır çamaşırım nemli doktor su gelse nemle kalmaz her yerin ıslanır diyor ama ben korkuyorum
femme Ey-38 akıntı normal benimde öyle 2 3 kere değişiyorum enfeksiyon olmasın diye utuleyip giyiyorum yenisini
Ey-38 Bebek hareketli şükür kanama vs yok sancı yok su olsa sancı olurdu şu ana kadar diyorum ama içim rahat etmiyor