Benim de gebelik şekerim var kendime haftada bir sütlü tatlı ödülü veriyorum 😄 az önce yedim mesela ama 120 çıktı sonrasında. Yedikten sonra çok çıkacağını düşünüp stres mi yapıyorsunuz acaba. Bol yürüyüş ve süt, yoğurt gibi şeylerle tüketilmesi gerekli diye biliyorum düşürmek için ama o kadar yüksekse etki eder mi bilemiyorum