Merhaba ben randevu almakta geciktim çok uzaga da gitmek istemiyorum zaten riskli hamileliklerde 24. Haftadan sonra da yapılırmış ama randevu aldığım yer 23+6 güne verdi bir sorun olmaz dedi ama bu şekilde geç yaptıran anneler varmı bir sorun olur mu resmen etrafımdakı hastaneler dolmuş 😅 yer bulmakta zorlandım bilseydim 16. Haftalıkken filan aldırdım ya 😑 çok kararsızım bir tıp merkezinde randevu var ama tercih etiğim hastane çok daha iyi beklesem mi başka yere mi gitsem