Zuleyha1 ah ahhh hala mide yanması ve mide bulantıları ile boğuşuyorum. Kızım da ne kadar da rahattım 12. Hafta geldi ve tüm şikayetlerim bitmişti. Sanki 9 ay boyunca bu şekilde olacakmışım gibi hissediyorum. Yarın kontrolüm var mide yanması için ilaç
İsteyeceğim. Bir de cinsiyet belli değil belki yarın net bir
Şey söylerler . Epey heyecanlıyım 🫶🍀🍀🍀☺️