Kolestaz aslında önlemi alındığında sorun yaratmayan ama alınmaz ise ciddi riskler barındıran bir durum bu yüzden önce doktorunuza akabinde de bir dermatoloğa görünmekte bence fayda var. Dermatolog özellikle dedim zira belirtiler uyuz ile aşırı benzer. Kolestaz var ise 37. Hagtada bebeği alıyorlar (ben acaba kolestaz mı, eğer öyle ise ne olur diye doktorumla yazıştığımda öyle demişti, ama zaten 37de senin bebeği almayı planladıpımız için sakin kal demişti) benim karın kalıntıların kuruluğa bağlı çıkmıştıx zaten doktorum sıklıkla karaciğer değerlerini kontrol ettiriyordu benim.