Hanımlar merhaba, Haziran’da doğum yaptım, 10 ay sonra adet oldum, önceden olduğu gibiydi. 1 hafta önce kasık ağrısı yaşadım, şu an önceki adetimin üzerinden 39 gün geçti ancak adet olmadım. Önceleri adetim çok düzenliydi, ilk defa böyle bir şey yaşıyorum. Test yaptım hamile değilim. böyle bir şey yaşayan var mı, sonrasında neler oldu :)