havvaylmz52 Kizlar badana yaptiricam hamgi marka iyi ve hangi renk sizce hos duruyor silinebilir boya istiyorum gzl gri tonlarindada fikri olan yazabilir😊
prematureannesi_ havvaylmz52 yarın bitecek bizim de yeni beliz dyo yaptırdık rengi kırdık biraz beyaza yakın olsun diye silinebilir
busenaz68 havvaylmz52 Benim evim bu renk mavimsi gri diye geçiyor filli boyadan aldık her gören bayılıyor parkelerin de gri😁❤️
1mucize havvaylmz52 yeni eve taşınalı 7 ay oldu girmeden önce evi (Polisan sempatik gri) ile boyatmıştık ben çok beğendim.