hulyaakgn34- Asli123s lansinoh kullandım kızım 2 yaşına yaklaştı ne meme reddi yaşadım nede biberon reddi her ikisini de emdi şimdi ikinci gebeliğim gözüm kapalı yine lansinoh kullanıcam anne göğüsüne en yakın olanı bu biberon tavsiye ederiim
ozgegundogdu1903 Asli123s ben cam avent aldım cevremdekiler onu önerdi bide göğsü pompasının içinden lansinoh biberon çıktı onunda güzel olduğunu söylüyorlar
BozkrtArs hulyaakgn34- cam mı aldınız acaba yenidoğan icin hangisini öneriyorsunuz bende lansinoh almak istiyorum
Ndozblbl Lansinoh aldım. Henüz kullanmak nasip olmadı bize ama ablam kullanmisti 2 cocugunda da, onun önerisiyle aldım. 2 çocuğunda da hiçbir sorun yaşamadı. Anne memesine cok yakınmış yapısı
hulyaakgn34- BozkrtArs hayır cam almadım cam olmamasına rağmen gayet memnundum çevremde de hep kullananlar vardı herkes memnundu ama yenidoğan için cam ilk aylarda çok daha kullanışlı olur çünkü yere atma kırılma derdi olmaz zaten başlık aynı sadece şişesi değişiyor eğer düşünüyorsanız direk alın tereddüt etmeyin birde ben elektrikli süt sağma makinesini almıştım biberon onun içinden çıktı yani ekstra gidip biberon almadım 1 taşla 2 kuş misali diyebilirim aklınızda bulunsun içlerinden biberon çıkıyor