Elvanmirza İlk doğumumu da Sedat umurda yapmıştım 5yil önce şuan 35 haftalık hamileyim yine Sedat umur takipliyim çok ilgili açıklayıcı bı doktor her konuda destekçi tavsiye ederim 🤗
Busra5454b Teşekkür ederim 🌺 peki testleri kendi kliniginde mi yapiliyor ikili üçlü testler yoksa dışarıdan da kabul ediyor mu
Nagihanbyksy Busra5454b merhaba bende Sedat Umur talipliyim. 26 haftalık şuan da . Kan tahlillerimi hep sağlık ocağında yaptırmamı söyledi . İkili testini kendi kliniğinde yaptırmıştım. Şeker yüklemesini bile sağlık ocağın yapıyorsa orda yaptır . Yapmazlarsa klinikte arkadaşlar yardımcı olur dedi .
Busra5454b Nagihanbyksy çok teşekkürler 🌺anladığım kadarıyla dışarda yapılanları sorun eden bir doktor değil
sulekzl Nagihanbyksy normal doğuma yaklaşımı nedir ben bi defa gittim başka şehirdeyim de sakaryada düşünüyorum
Nagihanbyksy sulekzl tabi ki öncelik olarak sezaryen için söylüyor fakat ben normal istiyorum dediğimde bebek için herhangi bir problem olmadığı sürece normali bekliceğimizi söyledi. Öncelik bebeğin gelişimi ve anne sağlığı diye bilgilendirme yapıyor .