Benim doktorum da Folden om diye bir folik asiti halen kullandırıyor 36.haftadayım.ve bütün arkadaşlarım 3 aya kadar kullanmış sonrasında kullandırmamış doktorları.doktora sorduğumda kızıyor o verdiğim sadece folik asit değil içinde başka vitaminler de var diyor 🤦🏻♀️