baharroguzzyigittbebek 22 haftalık gebeyim az once karın alt bölgesinde bıçak tarzında dayabilmayacak bir agrim oldu yaklaşık 4 5 dakika suan hala sol bolgede var internette normal yaziyor acile gitmeli miyim
Papatyaamm90 baharroguzzyigittbebek canım kasılmalar olur doktoruna soyle magnezyum yazar ve kullanınca gecer
Gm1709 baharroguzzyigittbebek normal canım kanaman olmadığı sürece korkma ağrı şiddetlenirse ve ya belli bi süre sonra kesilmezse git
Papatyaamm90 baharroguzzyigittbebek korkma canim senin vitamini aldığı icin bebek oluyor bazen ama doktoruna soyle magosit kullanıyorum dün bitti kullanamadım hemen kasılmalar oldu
gizcansen Ben de 23+2 midemin sağ kısmı acıyor elleyince bile acıyor. 2-3 gündür bu şekilde nedenini anlamadım. Bebek mideye baskı yapıyor olabilir mi? Bu durumu yaşayan oldu mu
baharroguzzyigittbebek gizcansen ben yaşamadım ama olabilir canım organlara baskı yapıyor bebiş büyüdükçe
baharroguzzyigittbebek gizcansen gözüm dalmış daha iyiyim şimdi cok şükür, olabilir canım soğuk yedim belki de onun verdiği sancı