Sevdaozcnbyrz sanırım insanlar biraz abartıyor, bir de bilgisizlik var. Down sendromu yapması mümkün değil sanırım ya o bir kromozom bozukluğu ve genetikle ilgili. Folik asitle alakası yoktur diye düşünüyorum, otizmle de ilgisi yokmuş çünkü o da genetik bir rahatsızlık. Her şeyin fazlası zarar sadece, ve doktorlar bize zaten aşırı doz falan vermiyorlar o yüzden sıkıntı yok bence.