Betullllmirac41 Kızlar pazartesi günü doğum yaptım hastaneden çıktıktan sonra bebekte sarılık başladı bugün kan verdik ve değeri 16 çıktı doktor şuanlık risk yok ama bol bol emzirmemi söyledi emzirme dışında başka ne yapabilirim ilerlemesinden korkuyorum 😔
hulyaakgn34- Betullllmirac41 emzirme dışında yapabileceğin bişey yok canım şöyle bebek beslendikce bu sarılık hormonunu idrar yolu ile dışarı atabilir eğer beslenmezse idrar yapamaz ve bu sarılık hormonu artmaya başlar her bebekte doğdugunda bu hormon olur ve tek çözümü beslenmedir oyuzden sık sık her yarım saatte bi emzir gece gündüz
Busraakay_26 Betullllmirac41 emzirme sıklığını arttır 2 saatte yerine 1 ya da 45 dakikada doktorun izin verirse mama takviyesi de yapabilirsin