spoilerbob Merhaba kızlar nasipse mayıs sonunda doğum yapacağım.Kordon kanı ve dokusu saklatmayı planlıyoruz acıbadem hastanesinde doğum yapacağım.Banka olarak sizce onkimle mi acıbademle mi çalışmalıyım?
spoilerbob Jrhazar Merhaba 8415 Tl acıbademle anlaştık açıkçası halen daha hangisi daha iyi bilmiyorum orada doğum yapacağım için ve bir sağlık kuruluşu olduğu için acıbademi seçtim fiyat açısından onkimle arasında kayda değer bir fark yoktu
Jrhazar spoilerbob yıllık kira bedeli nedir hesapladınız mı? Bende istiyorum ama fiyatlar düşündürüyor
spoilerbob Jrhazar söylediğim ilk yıl saklama dahil.sonrasında tefe tüfeye göre değişiyor telefonda da bilgi veriyorlar mayıs ayında değişiklik olacak demişlerdi ararsanız çok kibarca tüm bilgileri veriyorlar🌸yıllık saklama ücreti 2000civarında galiba şuan tam da hatırlamıyorum açıkçası