Ben de 21 haftalık gebeyim daha önce düşük yaşadım bu yüzden sık ultrasona girdim 17 kez girmişim bir ara ense kalınlığını göstermedi üç kez aldılar cinsiyet göstermedi iki kez aldılar kalp atışı için iki kez gittim doktor değişikliği yüzünden sık girdim yani anlayacağınız bunun bebeğime bir zararı var mıdır araştırınca bir sürü kötü şeyler çıkıyor üzüntüden öleceğim artık 😭😟