Rabia54 ne demek canim bende 37+2 yim bugun.. 38+3 de almis olcak nasipse.. kiloyu disarda aldirirsin insallah bol bol sutlerimiz olur da.. bende ,27den beri erken dogum tehlikem vardi 2 ay ilac ictm.. 35lerde bidaha oldu gbi oldu ciger gelistirici falan yapildi almayi bile dusundu doktorum agrilarm artsaydi neyseki cok sukur durdu.. haftaya kdr da insallah dursun diye dua ediyorum. Bu arada benim kizim da ters duruyo o yuzden sezaryen hoş dönseydi de sezaryendi hic cesaretim yok normale.