Ben iki haftadır cekiyorum 24. Haftada detaylı ultrasona girip 26. Haftada normal muayeneye gittim cünkü çok aşagıdan vuruyordu fıtığım da var belimde inanılmaz acı çekiyorum karnımı belimi tuta tuta geziyorum nerdeyse yürüyemez hale geldim beş dk ayakta dursam bir iş yapsam ağrılarım başlıyor komple bacaklar sürekli toplanıyor kolu mu dirseği mi bilmiyorım ama karnımı cok acıtıyor şuan26+5 bikac gün önce gittim daha makat geliş duruyormuş sürekli ayaklarıyla aşagı vuruyor sizin de öyle olmıs olabilir