Kızlar bir kaç gündür midemin ağrısından duramıyorum midemde ülser vardı. En son 2019 da endoskopi olmuştum. Son 2-3 gündür hastanelerden çıkamaz oldum serum yiyorum sürekli iğne yaptılar iğnelerin faydası bile olmadı serum rahatlatıyor ancak salı günü randevum var dr gideceğim hiçbişey doğru dürüst yiyemiyorum 🫠 mide ağrısı yaşayan var mı ? Yada midesinde ülser reflüsü olanlar var mı ?