DuyguKlnc Leylayibeklerken çikolatacıdan madlen çikolata aldık, etiketlerini kendimiz tasarlayıp bastık ve yapıştırdık.
ilkimbebee Leylayibeklerken kesinlikle çikolata deposunda yaptırmalısın çok lezzetli 1 gün içinde hazır oluyor
Hillary Cikolatadeposuu instgramdan yaptırdım hemde iki kere yaptırdım çikolataları o kadar taze ve lezzetli ki bayıldık eşimle tekrar yaptırdık tavsiye ederim ayrıca 2. Gün elinizde oluyor magnetlermide yaptırdım oraya