mamacita_ Hamileliginizi sosyal medyada paylaştınız mı paylaştıysanız nasıl paylaşım yaptınız yazı ne yazdınız fikirlerinize ihtiyacim var
cansuerg mamacita_ benim çevremde artık hamileliğini gizleyip şak ben doğurdum diye paylaşanlar mevcut😂 ben de öyle yapacağım
abilgen mamacita_ paylaşmadım, bir iki yakınım dışında kimse bilmiyor. 2 aya doğuracağım😄 Ama şey güzel, biz iki kişiyiz, üç kişiyiz tarzı paylaşımlar çok tatlı 💗
cokkasmabeabi mamacita_ sosyal medyam yok, sevdiklerime söylemiştim sadece wpta cinsiyet belli olunca da sena geliyor yazıp duruma attım kalanlar da öyle öğrenmiş oldu
Vizyondakianne Paylasmadim ben paylasmayida dusunmuyorum milletin neyine gerek sevinmezler devir kotu
semanur0456 mamacita_ hiç paylaşmadm kuzum öyle hamileyim diye 21 nci haftaya geldiğimde yolu yarıladık diye karnımla yüzümü cekip atmıştm🙈😂 sonra 30 da attım en son simdi 36+3 artık bundan sonra allah nasip ederse kızımı paylaşıcam❤️🤲🏼