babyasyanil evet kokusız ayrıca benim doktorun bana bu ilacı neden yazdığını hala anlamadım. Kanamam ve düşük tehlikem yok. Sadece bebek aşağıda ve idrar yolu enfeksiyonu olmayayim diye düşük tehlikesi fitili vermiş olmasını mantığıma oturtamıyorum. Doktor bu yüzden fitil şeklinde kullan progestanı dedi ama dediğim gibi anlayamadım. Acaba doktor mu değiştirsem? Doğru bi doktor mu çözemedim