Sevdaaplt neyinden korkuyorsun canım ☺️ Ameliyat sonrası biraz ağrı oluyor ama herkesin ağrı eşiği farklı. Ben şahsen zorlanmamıştım. Hemen ayaklanmıştım. Kimisi de zorlanıyor. Tamamen senle alakalı bir durum yani. Korkacak birşey yok merak etme. Yattığın yerden doğrularken ilk gün biraz acın olacak ve wc ihtiyacında o kadarı da olsun artık ☺️