derya_16 ben yaklaşık 5 yıldır düzenli olarak iltac hanıma gidiyorum şimdi 5 aylık ikizlere hamileyim, kesinlikle devam etmeni öneririm. Cok memnunum hatta ailemizin doktoru oldu kız kardeşim de iltac hanım da doğum yaptı, riskli bir gebeliğim olmasına rağmen hiç sorun yaşamadım çok şükür, herkese şiddetle tavsiyemdir.