Kızlar 19 haftaya kadar herşey çok guzelken 19. Haftamda birden bebeğimin beyninde iki tane kist olduğunu öğrendim direk perinatolojiye yönlendirdiler randevuyu 5 Mayıs’a bulabildim doktor egerki bask bir organlarında sorun çıkmazsa kistin geçeceğini söyledi ama çıkarsa genetik bir hastalık olabilirmiş ilk günler çok ağladım tabiki şuan daha iyiyim ne gelirse Allah’tan benim yavrum o sizden dua istiyorum sadece kızlar ayın beşinde gidecegim detaylı ultrasyona umarım bişey çıkmaz bebeğim sağlıklı olur 🤲🤲🤲