dilay_06 S-MerveMree eksiklerin çoğu halloldu ama sonuçta eve yeni bir birey geleceğini ve eksiklerin asla bitmeyeceğini düşünerek çok kasmıyorum. Ama elimin altında olması gereken şeyleri hallettim kalanı da yavaş yavaş zamanla tecrübe ederek alırız. 29+0 ız.
Papatyanaz S-MerveMree kıyafetler hazır hemen hemen bebek arabasini alamadım daha bide ufak tefekler var cnm😁
Esragungor34 S-MerveMree odası hazır geriye kıyafetler bebek arabası ıvır zıvır kaldı onları da yavaş yavaş alıyorum 28+1 🥰
BEAUTY28 S-MerveMree bu 2.bebegim 7 aylik olduk qaliba bugun. Yorgun hiss ediyorum kendimi cok cabuk yoruluyorum bazen kendimi diskamfort hiss ediuprum nedenini bilmiuorum ilk gebelihimde turp gibiydim doguma giriee kadar
Zerdamm Bende çoğu şeyi hallettim sayılır son hazırlıklar var bir hafta sonra başlamayı düşünüyorum 28+5🫤🫤🤷🏻♀️🤷🏻♀️
tgc-52 30+4 üm beşik ve kıyafetleri olsun bakım ürünleri olsun hazır ama bebek arabası dahaca almadık . Eksikler illaki çıkacak ama çıktıkça alırız artk sağlıkla gelsinlerde 🥰
Edolili S-MerveMree Eksikleeer tamam bakalım şimdilik şampuan bez tırnak makası tarak 3 tane tulum kaldı kendim için de pijama eksiğim var