Dolphin16 Kızlar adet biriminin 15. Günündeyim teste adetten 2 gün sonra falan başladım bu şekilde ilerliyor henüz yumurtlama göremedim 🤷♀️
Sibel_gedik Dolphin16 regl döngün kaç gün cnm ben de 28 günde bir oluyorum mesala bazen 11 ci gün bazen 16 cı gün yumurtlama görüyordum . Yarın olacak gibi senin bu 3 günü değerlendir bence 🌸👍
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Dolphin16 14 Nisan bugüne göre ve diğer güne göre daha koyu çıkmış bugünkü biraz daha silik duruyor yumurtlama olmuş olabilir mi acaba 14 Nisan’da 😬
Dolphin16 cahilelafanlatamazsinyorulmaa uygulamada değerleri sölüyor mesela dün 51 di bu gün 52 daha düşük olduğunu söylüyor
Dolphin16 cahilelafanlatamazsinyorulmaa bide dünü değerlendiremedik ondan önceki günü değerlendirmiştim
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Dolphin16 yarın da yap bakalım eğer gittikçe silikleşmeye devam ediyorsa 29 Nisan da yumurtlaman olmuş demektir
Dolphin16 cahilelafanlatamazsinyorulmaa peki öle bişey olduysa bende değerlendiremedim dünü yani ama ondan önceki günü değerlendirmiştim olmuşmudur acaba bugünü değerlendiririm. Heyecan stres yapıyorum ya
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Dolphin16 spermler 3 gün yaşadığı için şansın hâlâ var demektir bugünü de değerlendirin her ihtimale karşı belki çatlama olmuştur işini sağlama al sen🤭
Dolphin16 cahilelafanlatamazsinyorulmaa walla bende her gün değerlendiririm diyordum malum çocuk hasta olunca şartlar el vermedi dün 🤦♀️ o yüzden bakalım bu günü değerlendiririm inşallah 🤣
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Dolphin16 ayy çocuk varsa daha zor 🤭neyse bugünü değerlendiremezsen yarını değerlendirin inşallah tutar bu ay🤲🏻
Dolphin16 cahilelafanlatamazsinyorulmaa inşallah cnm ikinciyi düşünüyorum birincisi plansız olmuştu bunda planlı ilerlemek istedik hayırlısı