BasimAgriyor Merhaba millet, 10 haftalık hamileyim ve mide bulantısı, kusma sebebiyle 2.5 haftada 4 kilo verdim. Prilam hiçbir işe yaramıyor. Acilde sürekli serum bağlatmak zorunda kalıyorum. Bildiğiniz bir çare var mı
Ecrininannesi_ BasimAgriyor benimde bulantım çok fazla idi hala da devam ama prilam kullanıyorum gece iki tane sabah bir tane şeklinde o biraz hafifletiyor koku yemek pişen ortam bunlardan uzak kaldım hep 16.haftadayim şuan devam bu şekilde ilaca bağımlı gibi yaşıyorum
Mcmcmcm benimde cok vardı kusmam bulantımOnzyd diye ilaç yazmıstı doktor o biraz hafifletmişti. 13. Haftadayım hala tam bitmedi inşallah tez vakitte biter sizinde
Esrayunus Mcmcmcm bende ılac alıyorum prılam de 11 deyım ılacı geç ıcınce bulantım tutuyo sanırım bende uzun süre kullanmak Zorumdym ilaç
Ecrininannesi_ BasimAgriyor ben saat başı kusuyordum ama serum takviyesi falan almadım evde kendi halimle ne bastiriyorsa o an o şekil ilerledim dediğim gibi doktorunla konuş ilacın dozunu artirsinlar bende başta bir olarak aldım devam edince gece iki kez almaya başladım sonra tekrar devam edince sabahta bir tane daha al dedi yine var evet ama eskisi kadar çok değil yani