Sürekli gerginim mutsuzum kafaya takmiyo gibi yapsam da çok korkuyorum cuma gün sezeryan olcam akşam üstü bu ikinci doğumum olcak ilki de sezeryandi ilkinde de belden oldum doğum sırasında panik atak oldum kollarımdan sakinlestirici vurdular ikisinden de nabzım çok hızlandı son bir aydır yine kötüyüm kalbim sürekli pır pır atiyo carpintim oluyo sürekli doktor psikolojik dedi doğum stresi ve sonrasını düşündüğün için oluyo dedi bende o kadar takmıyorum dedim ama sen öle düşünsende vücudun bilincaltin tetikliyo dedi of bilmiyorum çok korku sardı içimi çok korkuyorum ağlaya ağlaya yazdım şu an bunları duygularımı tarif edemiyorum kendimi çok kötü hissediyorum hiç iyi değilim sürekli kafamı meşgul tutmaya düşünmemeye çalışıyorum yemekte birden aglamaya başladım 😔😔