merhaba arkadaşlar,
forumlarda okuduğum bazı konular psikolojimi bozdu (sigil hpv vs) kendime de bi bakayim dedim. temizlemeyi 2 günde 1 jiletle yapiyorum bazen tahris olabiliyor haliyle. vajina ve bacak birleşim yerinde putur putur minicik şeyler var sivilce vs degil cok minik pütürler. jilet mi sebep olmuştur sizce yoksa delirmeye devam edeyim mi? 🙄 birde vajinamin içinde kendimi bildim bileli cinsel yasamim yokken dahi bir ben var. putur seklinde değil, herhangi bir yuksekligi yok hatta deri ile bir vaziyette. kahverengi ben yani bildiğimiz. bu konulardan sonra o da garibime gitmeye başladı vajinanin icinde ben olur mu ya? ayrica 2 hafta evvel zorunlu kürtaj oldum. korkacak bi durum olsaydı doktor görürdü degil mi? iki seksen actim bacaklari karsisinda yani teste falan yonlendirirdi herhalde
Yorumlarinizi bekliyorum.