Ftmysf1007 Selam kızlar. İlk gebeliğim. 27 hafta bitti bugün. Eşimle kan uyuşmazlığı var. Doktoruma söylediğimde ilk gebelik için sorun olmaz. İğne gerekmez dedi. Benim yine de içim rahat etmiyor. Böyle bir şey yaşayan İğne olmayan var mı aranızda. Bilgi verirseniz sevinirim
siyahinciii Haftada eşinizden ve sizden kan alınıyor servise yatış verilip iğnesi yapılıyor 15 dk sonra servisten çıkış yapılıyor devlet hastanesinde
Deletedmom_79 Benim de 27. haftam bugün bitiyor, ilk gebeliğim, bizde de kan uyuşmazlığı var, geçen hafta gidince doktor yapılması gereken o tahlili yaptı bir dahaki gelişinde de iğneni yaparız dedi şimdi hangi doktorun dediği doğru insan düşünüyor ya
Busenur05 Canım aynı durum bizde de var ilk hamileliğim benim de doktor bana da gerek yok dedi test verdim en başta uyuşmazlık bebekle aramda varmı diye negatif çıktı
hulya1406 Yazmelegi_ eşimden alınmadı ilk bebeğimde.Yarında hastaneye gidicem yine test yapılacak eşimin kan grubuna ait bir belge ehliyet vs.istemişlerdi.İlk bebeğim düştü onda yaptılar.2020 de doğan kızımda 28.haftada yaptırdım şimdi yine gebeyim 29.haftadayım yarın yine yaptırıcam inşallah
siyahinciii Yazmelegi_ eğer hastanede önceden eşinizden kan alındıysa tekrar alınmasına gerek yok ama o iğne için gerekliymiş
Yazmelegi_ hulya1406 teşekkür ederim❤️ bende şey düşünüyorum mor reçete veriyorlarmis ya eczaneden alınca özelin aciline gitsem acaba yaparken fazla ücret alırlar mı
hulya1406 Yazmelegi_ rica ederim yarın yine bilgi veririm isterseniz ama her hastane aynı mı bilmiyorum.Ecza deposundan aldırmışlardı bana 2020 yılında yarın nerden alabilirim bakalım.Değişti mi bilmiyorum.Tıp merkezinde vurmuştum ben ücret 10 tl mi 20 TL mi ne almışlardı. Eczaneden alınmıyor hatta bugün yine aradım eczanemi getirtmedik hiç dedi