Kızlar koca evin 7 aylık el sürülmemiş pisliği şükürler olsun bitti. Dolap içleri dışları çekilmedik yerler girilmedik delikler avizelerden lambalar camlara balkonlara iç dış her yeri püripak yaptım. Ama temizlik bezlerim ve ben haşatız 🥹🥲 ben normalde deterjan+çamaşır suyuna yatırıp kaynar su döküp biraz bekletip sonra çamaşır makinesinde yıkıyorum bezleri. Ama bu sefer çok kirlendiler makineden bile hafif lekeli çıktılar. Tüm lekeleri çıkaracak formülü olan var mı? Ya da siz bezlerinizi nasıl temizliyorsunuz?