Melike6060 Hanımlar merhaba… bebeklerinizin kıyafetlerini hangi deterjanla yıkadınız önerileri bekliyorum 😇
Birmelekbinsukurabbime Melike6060 granül sabunla yıkadım yumuşatıcı vs kullanmadim yumsatici özelliği olduğu için zaten ilk doğn bebeklerde granül sabun öneriyorlar sadecee
Birmelekbinsukurabbime Emineedrk ve sadece bebek programında hassas camasirlari 20-30 derece da yıkadım normal diğerlerini ise 40 derecede
reisMom Emineedrk duru erimiyor ya ben kavanozda eritip kullandım bir süre sonra dalinin granülünü aldım makina onu eritti deterjan gözünden alırken siz nasıl yapıyorsunuz
ISILTAN UniBaby Yenidoğan Sıvı Çamaşır Sabunu UniBaby Çamaşır Yumuşatıcısı Makinamda Bebek programı yoktu . ‘ Pamuklular ’ programında 30 derecede yıkadım .