1s1e1d1a_ Kızlar reglim gecikti 10 gün test yaptım ikisi silik birisi tam net çizgi çıktı bugünde sol kasığımda ağrı vardı acile geldim kan verdim bekliyorum şuan kanda çıkarmı kesin hamile olduğum?
Esoo0698 1s1e1d1a_ Son adet tarihinden hesapla canım hafta içi hastaneye git keseyi görürsün inşallah 😊😊😊
Nrdnot 1s1e1d1a_ daha öncede böyle 5 gün falan gecikti sonra adet oldum o yüzden yapmak istemedim bugün göğüslerim falan çok ağrıyo şiş heran adet olacakmışım gibi de anlayamıyorum o yüzden