Ben ilk 34 de girecegim onun bi zamanı yok tabi saglıklı ilerliyosanız. Yani doktor sizi son haftalar ne zaman muayeneye cagırırsa o zaman ister diye düşünüyorum. Ben 30 da gitmiştim. Her sey yolunda bidaha 34 de görüselim nst ye girip gel dedi ilk kez gircem mesela onu demek istedim tabi benim tahminim bu