EypAslAydnhan 38+1 gebelik ve ishalim aşırı derecede. İdrar yolu enfeksiyonu ilacındandır denildi ama bu kadarını da yapmaz diye düşünüyorum. Uygulamada bebek kendine yer açıyor yazmış. Başına gelen varmı uykularım kaçtı. Cuma kontrolüm var doktoruma da soracağım. 😔
EypAslAydnhan Hildambxl ama bende tuvaletten sonra ağrı oluyor her seferinde vajina da bir ağrı da yok çorba oldu beynim 😕