Salihabrkt Kizlar yardım edin, doktor cinsiyet tahmininde bulundu erkek dedi eşim Alparslan ismini istiyor babamın adı da Murat oda benim ismimi katın diyor iki isimi katsam nasıl olur sizce ne yapmalıyım🤷🏻♀️
Zeynepozcan Salihabrkt şöyle düşün kayınpederin kendi ismini vermenizi istese verir miydiniz? Ben büyüklerin isminin konulmasını doğru bulmuyorum her ikisi dedenin-nenenin ismi konulmadığı sürece çünkü bi taraf için mutlu bi olay iken diğer taraf için ister istemez kırıcı oluyor bana göre
sonnenschein Salihabrkt dede anneanne babaanne adları vermek doğru olmuyor genelde çocuklar o kişilerin hayat enerjilerine giriyor diyorlar ama siz bilirsiniz , uyum olarak uyar ama biraz uzun olur gibi 🌸
Salihabrkt Zeynepozcan Eşimin babası vefat etti bide onun ismini taşıyan yeğeni var eşimin ailesi tarafından sorun olmaz ama iki isimi birden katsam nasıl olur sizde Murat Alparslan diye bilemedim
Yapmur Yani orta yolu inatlaşöadan bulmaya çalışırsınız inşallah. İşin içine inat girerse sıkıntı :) ama eşin istemese bence saygı duy derim. Baban da anlayış göstermesi gerekiyo bence 🧡
Salihabrkt Yapmur Babam zaten anlayış gösterir ama bilmiyorum o an ne tepki verirler inşallah orta yolu buluruz☺️
Salihabrkt sonnenschein Evet bende öyle biliyorum, doğru söylüyorsunuz isim uzun olur bir çıkmaza girdim bakalım nolacak🤷🏻♀️
sonnenschein Salihabrkt ben de isim çıkmazındayım sizi o kadar iyi anlıyorum ki, İnş en kısa zamanda en iyi kararı veririz 🙏🏻
Salihabrkt sonnenschein İnşallah keşke herşeye anneler karar verse sonuçta 9 ay karnında sen taşıyorsun herşeyi sen çekiyorsun ama fikir veren çok oluyor