ikiprensannesi__ Irem97- hicmi hissetmiyorsun yoksa bu günlerde mi canım çünkü 20 haftalıkken bebeklerde bı durgunluk oluyor benimde öyle oldu
Irem97- ikiprensannesi__ hiç hissetmedim 16. Hafta 2 gün bişeyler oldu bebek hareketi sandım değilmiş heralde o zamandan beri yok
Azra00 Irem97- bende senin gibi diyordum hissetmedim zaman ama şuan hiç durmuyor çok hareketli bazen hissetmedim zamanları özlüyorum 😇