Kızlar 36 haftalık hamileyim. Dün nişanım kahverengi yapışkan kıvamda akıntı şeklinde geldi. Bugün kanama veya akıntım yok ama sadece yürürken ağrı ve aşağı doğru baskı oluyor. Nişan geldikten sonra siz de yürürken zorlanmış mıydınız? Nişan geldikten sonra neler yaşamıştınız ve ne kadar süre sonra doğuma girmiştiniz?