yagizegemom böyle bişey olduğunu sanmıyorum süt memedeki kanallardan geliyo mantıken sıcaklığı sabit akıyor. Valla baya yaza geldi ilk doğumum dondurma yerken de emzirdim öyle çok gazlı bebeğim olmadı. Bi tek çorapla gezdim tek dikkat ettiğim oydu ilk haftalar o da. Ama soğuk su da içtim dondurma da yedim.