Tubi2048 Kızlar merhaba 🥰 17+3 haftalık hamileyim dün akşamdan beri sağ tarafımda böyle aniden batma oluyo neden kaynaklanabilir ani bi hareket yaptım kalkarken ondan şüpheleniyorum ama baya bi ağrı yapıyo 🥺
Hatice-6363 Tubi2048 Seninle aynı hafta sayılırız ara ara bende de oluyor nefesim kesiliyor sanki ayaklarını sıcak tut bebek hareketlerini hissediyormusunuz benim arada oluyor 3 4 gün olmuyor normalmi 🌸❤️
kevserky Tubi2048 banada oluyordu bir ara hangi haftalar tam emin değilim. O bağlarla dokularda alakalı bence canım. Ara ara oluyordu diye hatırlıyorum bir anda bicak batıp çıkıyor dimi . Anlatıyor insanı
Tubi2048 kevserky evet valla bıçak saplanmış gibi bide benim tam sağ kasığımda pilatilenlerim var hem bebek için hem bacağım için korkuyorum sana da çok geçmiş olsun canım desteğin için de teşekkür ederim 🥰
kevserky Tubi2048 canim benim inş bir şey yoktur . Ben doktora söylediğimde batmalari. Ooo daha dur son aylarda şikayetlerin artar . Şimdi balayındasın gibi düşün demişti. Sende iyi düşün hrp inşallah iyi olsun. Dinlen sürekli yat ayaklarının altına yastık koy uzan hep. Geçer inşallah
Tubi2048 Hatice-6363 çok geçmiş olsun sana da 🥰 ben hissetmiyorum ilk gebelikte 20. Haftaya kadar anca hissediliyormuş hiç hissetmedim daha ne kadar şanslısın ❤️
Tubi2048 kevserky çok teşekkür ederim canım Salı kontrolüm var söyleyeyim bende doktoruma çok sağol 🥰