Love13 -Gr- bende o hastanede takipliyim Ahmet Göçmene gidiyorum merak ettim aynı hastanede doğum yapan varsa burda beklemede kalayım 🥰
-Gr- Love13 ben aslinda klinik takipliyim ama buyuk ihtimal brakmak zorunda kalicam doktorumu telefon numarasini veriyor mu gece dogum falan olursa gelirim diyor mu
damlaguneyerii Ben de oraya gidiyorum Ahmet Göçmen’e memnunum doktorumdan. Rahat ve güven veren bi doktor. Ben çok panik biriyim onun rahat olması beni rahatlatıyor acıkcası :)
-Gr- damlaguneyerii ben aslinda klinik takipliyim ama buyuk ihtimal brakmak zorunda kalicam doktorumu telefon numarasini veriyor mu gece dogum falan olursa gelirim diyor mu
damlaguneyerii -Gr- doğumda -Gr- gece doğumda geliyor mu bilemiyorum tabii ama numarası var ben de gece rahatsızlandığımda acile gittiğimizde aradığımız çok oldu sağolsun ilgilendi hep💗
Love13 -Gr- yani öyle bir konuşmamız olmadı gelir herhalde diye düşünüyorum ama numarasını verdi istediğiniz zaman yazabiliyor veya arayabiliyorsunuz
Cansuumesee Merve0901 normalde 700 tl bende ozel saglik sigortasi oldugu icin 15 tl devlet katilim payı oduyorum