Mellteem998 Kizlar beklenen adet tarihim 27 nisandi. O gunden beri her gun belim karnim agriyor ha simdi baslicak diyorum hicbisey yok ortada. Boyle gebelik belirtisi ola bilir mi?
Sevgi56 Mellteem998 benimde adet tarihi öncesi ve gecikmenin iki günü adet ağrılarım vardı sonra kesildi, test yaptım pozitifti. Yani adet ağrıları olması adet olacaksınız anlamına gelmiyor kesinlikle, sendede öyle olur inşallah 💕
Mellteem998 Mervekim test evde yok acikcasi aylardir denedik olmadi onun icin bos verdim artik ama bi umut iste. Normalde boyle agrir agrir sonra adet kani gelirdi. Ama uc gundur agriyor belim karnim ama adet gelmiyor. Gebelikte boyle mi oliyor ki diye merak ettim Zeynepozcan
Mervekim @“Mellteem998” benim adetten 1 gün önce testim pozitif çıkmıştı bence test yapmak daha doğru olur
ceylangokce_05 Mellteem998 evet canım öyle oluyor benimde öyle olmuştu adet olucam zannedip hamile idim
Mervekim @“Mellteem998” herkesin farklı olabilir benim normalde göğüslerim ağrımaz aşırı hassasiyet vardı birkaç gün öncesinde karın ağrısı yaşadım. Umarım güzel haberi alırsınız 😊
Mellteem998 Sevgi56 aynen canım beklediğim adet tarihi günü de bayağı bir ağrı oldu iki gündür da öyle ağrı var o kadar kesin bir ağrı var ki şimdi olacak gelecek diyorum gidiyorum bakıyorum yok sadece normal beyaz akıntı oda çok değil yani tamamen kafam karıştı inşallah dediğin gibi olur
adatuna Test yaparak sonuca varabilirsiniz. Çünkü regl belirtisi ile gebelik belirtileri benzer. Oradan bir çıkarım yapamazsınız.
Mellteem998 adatuna anladım canım ama evde test yok ve alabileceğim gibi bir imkan da yok bu yüzden sormak istedim çünkü bana önemli olan günlerce böyle adet ağrısının sürmesi oldu yani gebelikte böyle her gün adet ağrısı çekmek ama olmamak belirti olabilir mi diye merak ettim
adatuna Mellteem998 herkesin belirtileri farrklı olduğu için burada net bir cevaba ulaşamazsınız. Nöbetçi eczane varsa alabilirsiniz aslında.