zge13 Cuma günü kontrole gittim her şey iyi kilosu 2500 35. Hafta bitiyor yarın ama kafa boyu 36+4 olacak yarın acaba doğuma kafa boyuna göre mi karar verilir normal doğum istiyorum ilki suni sancıyla oldu gerekirse suni sancı versinler kafasindayim
Btl_zngn zge13 normal dogum yapmadim ilkini ama sanirsam cocugun kafa ölcümu ve senin cati muayenesi onemli catin dar cocugjn kafasi buyukse bunu belirtiyolar hani yirtik fazla olabilir vs diye yinede normal istiyorum diyosan deniyolar ama eminde degilim
tugcee0 zge13 bizimse kafa ölçümü 1 hafta ileride tam sınırdaymış böyle giderse normal doğum olmaz dedi doktorum çarşamba tekrar gidecem bakalım
zge13 Btl_zngn şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum acaba orada nasıl oluyor suni deniyorlar mi yine de
Btl_zngn zge13 sehir hastaneleri devlet hastaneleri daha cok normal dogum taraftari zaten ama dedigim gibi cati muayeneside onemli
zge13 tugcee0 ama kafaya göre bı suni sancı verilemez mı acaba kafa ve diğer ölçümleri nasıldı acaba yani kaçıncı haftadasiniz
tugcee0 zge13 36. Haftadayım kafa ölçümü sınırda 9 buçuk santim 10 santimi geçerse normal olmaz dedi doktorum çünkü en fazla 10 cm açılma oluyor sonrası çok zorlar dedi kesi dikiş açısından
zge13 tugcee0 benim ilkte kesim vardı zaten ama bunda nasıl olur bilemiyorum sanırım her şeye rağmen normal doğum işini acil bı konuşmam lazım çünkü tam tersi ben de sezeryandan biraz çekiniyorum
tugcee0 zge13 bende korkuyorum ama normal doğum kesi ve dikişinden daha çok korkuyorum bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun