dh160 Ben de hem tıpa hem medstara giriyorum medstar çok ücret çıkardı doğum için tıpta doğum yapacağım ben de merak ediyorum
Senagrbnv dh160 Bende medstara gidiyorum.Ücreti çok fazla evet o yüzden tıpta nasıl ama bilmiyorum.Odalar doktor ebeler nasıl hiç bilgim yok.Ayrıca miyomumda var onunda alınması gerekiyor onun içinde iyi bir doktor arıyorum