Minikmucizemiz_ ¾ gundur farkettimkk ayaklarim baya sismiş ödemli yani bu haftalarda normal mi? Yasayan varmi??
Yisin Minikmucizemiz_ 31 haftalık olduk bir haftadır ödemliyim ne yapmak gerekiyor tuzsuz yiyorum yürüyüş yapıyorum ama çoğalıyor sizin fazla mı