Kızlar benim 5 mayısta yani cuma günü sezeryanım var devlet hastanesinde doktorum pazartesi günü nst için çağırdı yani yarın yarın da 1 mayısmış acaba kadın doğum aciline giriş yapsam nst için çekerler mi ki salı günü eşim işe gidiyo güvenlik çarşamba günü gelecek öğlen sonu bilemedim napsam